Dette emne er tomt.
-
ForfatterIndlæg
-
15. juli 2012 kl. 4:17 #3642702SkovECamilla
Jeg er en sød og åben pige på 20 år, som søger en veninde i Melbourne. Jeg er lige startet som au pair ved en dansk / australsk familie, hvor faderen er dansk og børnene snakker dansk.
Jeg søger en pige, som vil med mig ud og lave nogle ting en gang imellem. Det kan være gå i biografen, se en musical, tage ind til byen og shoppe, drikke te sammen, tage på nogle dagsture og se nogle seværdigheder. Det kræver derfor, at du er frisk på at være lidt aktiv og at du er åben og imødekommende. 🙂
Jeg er her indtil først i februar – skriv endelig!16. juli 2012 kl. 10:50 #3642720LisbethFriisJeg tror du skal finde dig nogle foreninger i Melbourne, hvor du kan melde dig ind og så skaffe dig venner ad den vej. Hvis du er åben overfor ‘de lokale’ så er de sikkert også åbne overfor dig.
Alternativt kan du prøve at google, om der findes nogle venskabsforeninger for tilflyttere/udlændinge, hvor man kan møde andre mennesker i samme situation som een selv.
Måske der findes nogle klubber for au pairs?
18. juli 2012 kl. 9:28 #3642735Steen LudvigsenHash House Harriers en en rigtig god indgang til et internationalt netværk. Multinational, uforpligtende og meget uhøjtidelig klub hvor man en til to gange om ugen løber samme på en såkaldt run. Sværhedsgraden kan være variernede men som udgangspunkt kan ALLE være med. Efter løbeturen som kan have forskellig længde drikker man et par øl samme og ofte er der også spisning. Har selv løbet med HHH i JOrdan, Pakistan og Rusland og fik derigennem lynhurtigt et godt netværk af expadriates. Held og lykke.
25. august 2012 kl. 3:37 #3643187kurellHej Camillia.
Jeg rejser til Lilydale nær Melbourne til oktober netop for at være Aupair ligesom du selv.
hvis du er interesseret i måske a se om vi havde noget tilfælles osv. så må du jo lige give lyd fra dig 🙂 -
ForfatterIndlæg
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.