Dette emne er tomt.

• Forfatter
     jj57215

Min kæreste og jeg overvejer at tage på sprogskole i Guatemala et par måneder til sommer(midten af juni til september), og i denne forbindelse har vi nogen spm.

I denne periode er der regntid, og vi derfor interesseret i at høre, om det regner hele tiden eller om solen også skinner hver dag. Desuden hvor varmt det generelt er, og om der er forskel på vejret i de forskellige geografiske områder i landet.

Hvor sikkert er det på nuværende tidspunkt at rejse rundt i landet? Er der nogen områder/egne, som er mere sikre end andre?

Er der gode spanske sprogskoler ude ved vestkysten?
      Hilsen Jette

metteks

Hejsa
        Jeg ved ikke noget om vejret for jeg var der i januar og da skinnede solen hver dag fra en skyfri himmel.

Ang. sikkerheden så synes jeg at landet er meget sikkert, tror Guatemala City er som andre hovedsteder, man skal passe på, og der er steder man ikke skal færdes. Jeg mødte dog et par stykker der havde fået frastjålet deres ting ved trusler i Livingston, men de kan jo have været uheldige.

Ang. sprogskoler så ligger der rigtig mange i Antigua, kender dem ikke, da jeg lærte spansk i Ecuador.

Der er et par billeder fra Guatemala på min hjemmeside hvis du er interesseret: http://www.metteks.dk

God tur fra Mette

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account