Jeg overvejer at rejse med Travel Alott med deres Working Holiday. Er der nogle, som har erfaringer? Kan det betale sig at rejse med dem, eller findes der billigere og bedre løsninger?
Jeg vil slutte mig til ovenstående og sige nej, det kan ikke betale sig at tage med ALOTT, da du kan arrangere alt selv relativt nemt og du sparer derved en masse penge. Jeg rejse f.eks. til Namibia med ALOTT i seks uger. Året efter tog jeg til samme sted igen, men uden ALOTT, også i seks uger. Jeg sparede derved 10.000. Det er altså mange penge at spare!
Jeg rejste med Alott på working holiday til NZ i 07. Som førstegangsrejsende var det rart at have et “sikkerhedsnet” på hele turen, men vi fandt også ud af i bagklogskabens lys at vi godt selv kunne have arrangeret turen og derved sparet mange tusind kroner!!
Hvor vil du hen? Umiddelbart vil jeg sige nej – du kan arrangere alt selv. Det kommer naturligvis an paa om du er foerstegangs-rejsende; saa er det altid rart med hjaelp til alt det praktiske.
Jeg selv har vaeret paa working holiday i Australien (2009) og siden juni 2012 i Canada (er her stadig).