Dette emne er tomt.
-
ForfatterIndlæg
-
3. juli 2005 kl. 9:22 #3502553none
Hej.
Jeg skal ud at rejse om et par måneder, så jeg er ved at kigge på rygsække.
Så jeg ville lige høre om der er nogle der har nogle nogle erfaringer med rygsækken hér… den er nemlig på tilbud..??
http://net.friluftslageret.dk/index.aspx?type=Product&PC=32228&Pid=793540Eller er der nogle der kender til noget bedre til prisen??
4. juli 2005 kl. 7:53 #3502559Jesper JensenEn god tommelfingerregel siger, at ny ny god rygsaek kan faas til cirka kr. 1000,-.
Rygsaekken paa billedet ser rigtig god ud, kan maaske faas billigere, men igen er de penge maaske ikke vaerd at spare.
5. juli 2005 kl. 9:43 #3502562LineJeg har lige købt og netop modtaget den rygsæk.. Den virker rigtig lækker.. Har ikke nået at prøve den vildt meget.. Men der er mange fine detaljer og en masse forskellige rum..
Har bestilt den fra samme sted og modtog den allerede 1-2 dage efter bestillingen.. Det eneste jeg mangler lidt er dog en for for brugsanvisning, for det er lidt svært at finde ud af hvordan man skal indstille den i ryggen..
Men det ville bestemt ikke afholde mig fra at købe den.. Må vel bare prøve sig frem..5. juli 2005 kl. 9:43 #3502563LineJeg har lige købt og netop modtaget den rygsæk.. Den virker rigtig lækker.. Har ikke nået at prøve den vildt meget.. Men der er mange fine detaljer og en masse forskellige rum..
Har bestilt den fra samme sted og modtog den allerede 1-2 dage efter bestillingen.. Det eneste jeg mangler lidt er dog en for for brugsanvisning, for det er lidt svært at finde ud af hvordan man skal indstille den i ryggen..
Men det ville bestemt ikke afholde mig fra at købe den.. Må vel bare prøve sig frem..26. juli 2005 kl. 1:45 #3502647HenrikSådan som jeg har lært at indstille en rygsæk er (Jeg har selv en ShoSho 7000:
1. Sørg for der er vægt i rygsækken
2. Først løsnes alle stroppene3. Tag sækken på ryggen og spænd hoftebæltet så det sidder godt fast og sækken hviler på toppen af hoftebenet
4. Herefter justeres rygstroppene og højde indstillingen i rykken indtil det føles godt.*
5. Sørg for det meste vægt skal ligge på hoftebenene.
*For ShoSho så kan man justere hvor højt skulderstropperne går ind i rygsækken. Løsn det velcro der sidder og træk op i det “øje” der er over den plade stropperne ender i. Så skulle du gerne kunne justere op og ned..
Og husk at sørge for at det tungeste grej ligger højt oppe tæt ved skulderbladene så vægten af sækken lige ned og ikke trækker bagudHåber det kan bruges..
Mvh
Henrik
P.s. http://www.backpacker.dk/guiden/foer_rejsen/artikler.asp?id=174#Rygsækken Mere udførlig beskrivelser -
ForfatterIndlæg
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.