Dette emne har 3 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 1 måned, 3 uger siden af jader.

• Forfatter
     sazer
    Deltager

Hej alla!

Vi håller på att renovera vårt hus i Östra Stockholm och behöver hitta en bra målare. Har någon här erfarenheter av målare i området? Vi är särskilt intresserade av rekommendationer på kvalitet och pris.

jader
      Deltager

Hej alla! Vi renoverar vårt hus i Östra Stockholm och letar efter en duktig målare. Om någon har erfarenheter av målare i området, skulle vi verkligen uppskatta era rekommendationer, särskilt när det gäller kvalitet och pris. Det är viktigt för oss att hitta en pålitlig och professionell målare som kan göra ett bra jobb. Jag har även hittat en hemsida med information om Målare i Östra Stockholm Tack på förhand för alla tips!

• Dette svar blev ændret 1 måned, 4 uger siden af jader.
         sazer
        Deltager

Hej! Jag har nyligen använt en fantastisk målare i Östra Stockholm för vårt renoveringsprojekt. De var mycket professionella och levererade hög kvalitet till rimliga priser. Jag rekommenderar att kolla deras referenser och tidigare arbeten. Lycka till med er renovering!

jader
          Deltager

Jag har också renoverat i Östra Stockholm och anlitat en pålitlig målare. Det gjorde hela processen smidig! Var noga med att fråga om offerter och diskutera era specifika behov. Att läsa recensioner kan också hjälpa er att hitta rätt. Hoppas ni hittar den perfekta målaren!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account