Dette emne er tomt.

• Forfatter
     Backpackers Online

Min kæreste og jeg skal afsted på en rejse rundt omkring i verden fra oktober i år og et halvt år frem, og er allerede så småt ved at planlægge, bestille osv.

I denne forbindelse er jeg kommet til at tænke på en lidt fjollet ting, måske, men ikke desto mindre relevant for mig: KONTAKTLINSER! Jeg er nemlig kontaktlinsebruger og kunne godt tænke mig at vide, om der er nogen, som har et godt råd omkring dette – hvis man skal have et halvt års forbrug med fylder de godt i rygsækken, og hvad nu hvis de på den ene eller anden måde bliver væk eller beskadiget?!?!?

Er der nogen, som har erfaringer med dette?!?!

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

De allermest rejseglade hilsener

Backpackers Online

Jeg er sel kontaktlinsebruger og sidste år var jeg seks måneder i Asien. Selv gjorde jeg det, at jeg tog en-dagslinser med til 3 måneder, og fik så min mor til at sende linser til de sidste måneder ned til mig i Bangkok. Det er dog lidt usikkert, da man ikke helt kan regne med, at pakker kommer frem. Jeg ville anbefale at tage med til hele perioden. En-dagslinser, hverken fylder eller vejer det helt store. Sørg dog for at have briller med også, hvis der nu skulle ske et eller andet. Selv havde jeg ingen problemer.
        God tur:-)

Backpackers Online

Jeg har tidligere skrevet omkring kontaktlinser og fik gode råd fra et andet medlem af Backpackers Online.

Nu er jeg selv lige kommet til at tænke på, at fx. Synoptik jo reklamerer med nogle en-månedslinser, som man kan have på nat og dag i op til en måned – måske bør man tage med til lidt mere end det antal måneder, man er afsted, men det er da langt færre linser, der skal slæbes på….idé?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account