Dette emne er tomt.

• Forfatter
     Fie

Hej. Ja, det har jeg også oplevede.. Pengene får du nok ikke igen :-/ – Mange selskaber arbejder på den måde.. Min første oplevelse var, da jeg i DK købte en trakking tur til 1600 kr, og da jeg kom til Thailand kostede den kun 250 Bath.. SNYDT 🙁 Jeg lærte dog hurtigt, at købe turene hos selskabet og ikke i travel center, hostel, osv.. Så derfor er det ALTID en god idé selv at ringe og bestille turen/rejsen inden ankomst.. Mange agenter tager en del % bare for et opkald 🙁 – Sådan er det også med pakkerejser.. Hvis man bare lige bruger lidt tid selv, så kan man altså nemt spare en masse penge. – Man lære af sine fejl 🙂

jesper11

Hej.
        Jeg er netop hjemvendt fra Thailand, hvor jeg i Bangkok købte en pakkerejse til 54.000 Bath ved et Travel Center. Jeg har senere fundet ud af at rejsens samlede værdi kun beløber sig til 36.000 Bath. Jeg føler mig snydt, da jeg bad om en økonomi-tur, og regnede med at et Travel Center var til for at hjælpe. Er der nogen der har samme erfaringer? Er der nogen mulighed for at få det for meget betalte tilbage?

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account