Dette emne er tomt.

• Forfatter
     Camilla Hø.

Hej alle!

Jeg står for at skulle flytte til Frankrig til juli/august og et år frem. Desværre er det næsten umuligt at finde et job, så jeg ville høre, om der er nogen, der kan hjælpe med nogle kontakter i Frankrig?

Jeg har ikke noget bestemt ønske om en bestemt by – jeg bosætter mig der, hvor jeg kan få et job. Jeg har gode sprogkundskaber – både engelsk og fransk, så det er heller ikke et problem. Det eneste jeg ikke ønsker, er et au-pair job.

Jeg håber, I kan hjælpe! 🙂

– Camilla

Katrine

Hej Camilla.

Jeg synes du skal prøve at søge ved Langley Travel. De har et hel års hotel i Chamonix, som er en vindunderlig by.
        Jeg har selv arbejdet for Langley i Val Thorens, men de har kun vintersæson, og den slutter i starten af maj.
        Udover det har de også 3 hoteller på Kosika, men det er også sæson baseret.
        Kontakt dem på deres hjemmeside : http://www.langley.eu/dk/arbejde-for-os-/

Mvh
        Katrine

Camilla Hø.

Hej Katrine 🙂

Det lyder godt. Jeg har lige tjekket deres hjemmeside ud, og jeg skal lige forstå det helt rigtigt – kan man arbejde hos dem i et helt år, hvis man søger arbejde i Chamonix? Alle deres jobs lyder nemlig som sæson-jobs?

Mvh
          Camille

Katrine

Hej camilla.
            De har vist 13 hoteller, og 12 af dem er sæson baseret, men de har jo både vinter og sommersæson, så hvis man er frisk på at tage ski sæson og derefter sol sæson er der rig mulighed for det, og ellers har de et hotel i Chamonix som er åbent året rundt, og man kan søge en fast stilling, som også giver bedre løn som regel..

Mvh
            Katrine

Katrine

Hej – jeg kan se, det er et stykke tid siden, at denne samtale har fundet sted, men jeg har søgt job hos Langley og også fået det, men jeg vil gerne høre, om i synes, man kommer til at lære fra sk af det. Jeg er nybegynder i fransk, men vil rigtig gerne lære det, hvilket er grunden til, jeg søgte jobbet.

Mvh. Katrine

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account