Dette emne har 1 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 5 år, 12 måneder siden af Marcus Christensen.

• Forfatter
     Pernille

Søger inspiration til vores næste rejse:)
      Vi er en familie på 4 – på rejsetidspunkt er vores piger 13 og 12- det er først dec 2019🙂 Vi kan rejse fra ca midt dec- midt/slut feb- altså ca 10 uger:)
      Vi rejste jorden rundt i 2015, hvor vi var i Thailand, Cambodia, Vietnam, Philippinerne, Australien, NZ i autocamper, Fiji, Hawaii og LA med High 1 til SF og til slut fly til NY:)
      Vi har talt med Jysk en gang – grundet tidspunktet er Japan og Canada off.
      Hun foreslog Myanmar, vi havde selv tænkt lokal ø på Maldiverne, og så foreslog hun Kerala i Indien. Hun forslog også at dele tiden mellem Myanmar og Tasmanien , da vi alle elskede vores tid i camper på NZ. Og så havde vi selv tænkt noget Galapagos, Equador/Peru/Bolivia..
      Mellemamerika har også været oppe og vende fx Belize og Nicaragua..
      Sikkerhed er vigtigt for os:)
      Vi elsker alle at snorkle og møde dyr og mennesker i forskellige lande:) og vil helst udenfor de meget turistede steder;)
      Tak for hjælpen:)
      Hilsen Pernille

Hej Pernille.

Hvis jeg skal komme med et land som anbefaling, så vil jeg anbefale Colombia. Jeg havde selv fornøjelsen af at rejser der i en måned. Det er meget sikkert og ALLE man møder på sin vej er søde, hjælpsome og imødekommende. Jeg har anbefalinger dertil på min blog http://www.rygsækrejser.dk
      Jeg har også rejst i Myanmar, Peru og Ecuador, men har dog ikke anbefalinger klar dertil endnu. Jeg arbejder dog på at få dem klar hurtigst muligt.

Mvh Marcus – http://www.rygsækrejser.dk

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account