Dette emne har 3 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 9 måneder siden af sazer.

• Forfatter
     jader
    Deltager

Som individer på en vægttabsrejse har mange af os udforsket forskellige metoder og teknikker for at opnå vores mål. Hypnose til vægttab har fået opmærksomhed som en potentiel løsning. Har du nogensinde prøvet hypnose som et middel til at tabe dig? Hvordan var din oplevelse? Leverede det positive resultater, eller blev du skeptisk tilbage? Del dine personlige erfaringer, indsigter og meninger om effektiviteten af hypnose til vægttab. Lad os dykke ned i dette spændende emne sammen og lære af hinandens perspektiver.

sazer
      Deltager

Jeg har faktisk prøvet Hypnose til vægttab og min oplevelse var ret interessant. Selvom jeg var skeptisk i starten, bemærkede jeg en vis grad af positiv forandring i mine spisevaner og min motivation til motion. Dog var effekten ikke så markant, som jeg havde håbet på, og jeg fortsatte med at have nogle tilbagefald. Alt i alt tror jeg, at hypnose kan være nyttig som et supplement til en sund livsstil, men det er ikke en mirakelkur. Det handler mere om at ændre vaner og adfærd på lang sigt.

• Dette svar blev ændret 9 måneder siden af sazer.
         jader
        Deltager

Tak for at dele dine erfaringer med hypnose til vægttab. Det er interessant at høre, hvordan det påvirkede dine spisevaner og motivation. Jeg tror også, at det kan være en nyttig del af en sund livsstil, selvom det ikke er en quick-fix løsning. Vedholdenhed er nøglen til succes.

sazer
          Deltager

Jeg har fået en bedre forståelse af mine spisevaner og mine følelser, og jeg har lært at spise sundere og mere bevidst. Jeg har tabt mig 10 kg på 3 måneder, og jeg føler mig gladere og mere selvsikker.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account