Dette emne har 3 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 1 uge, 4 dage siden af jader.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3727560
     sazer
    Deltager

      Hej alle! Jeg er begyndt at bruge RAW mandler som en sund snack og i forskellige opskrifter, men jeg vil gerne finde premium kvalitet. Hvor køber I jeres RAW mandler, og har I nogle tips til at finde dem til en rimelig pris?

      #3727561
       jader
      Deltager

        Hej alle! Jeg er begyndt at bruge Mandler Premium RAW som en sund snack og i forskellige opskrifter, og jeg leder efter premium kvalitet. Jeg har fundet et rigtig godt sted at købe RAW mandler på Raw Food Shop. De tilbyder mandler af høj kvalitet til en rimelig pris, og jeg har været meget tilfreds med deres produkter. Hvis I også leder efter RAW mandler af topkvalitet, vil jeg stærkt anbefale at tjekke deres udvalg. Håber I finder det, I søger!

        #3727564
         sazer
        Deltager

          Tak for tipset! Jeg har ledt efter rå mandler af god kvalitet i et stykke tid. Det er super, at du har fundet et godt sted. Jeg skal helt sikkert tjekke Raw Food Shop ud. Har du prøvet andre af deres nødder?

          #3727565
           jader
          Deltager

            Rå mandler er et must-have i mit køkken. Det er fedt at høre, at du har fundet et godt sted at købe dem. Jeg har aldrig hørt om Raw Food Shop før, men det lyder som et sted, jeg skal have på min liste. Hvor længe holder de rå mandler sig, når de først er åbnet?

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account