Dette emne er tomt.

• Forfatter
     Anonym

Hej, vi er tre som overvejer en “vandretur” her til sommer. Det skal siges med det samme: Vi er nybegyndere og gode råd ses derfor velkomne fra prof’erne herinde! 🙂

Men altså, vi er meget usikre på hvor og hvilken rute vi skal planlægge, da vi regner med en strækning omkring 200 km.
      På ruten må gerne være gode naturoplevelser, vand/strand og mht. overnatning er campingpladser ok.

Vi vil være meget glade for lidt hjælp her…
      På forhånd tak 🙂

Kenneth Karl Nielsen

For nogle år siden startede jeg og en kammerat på en vandretur gennem Jylland – og vi har senere taget mange vandreture rundt omkring i Danmark.

Jeg har fundet ud af, at det danske landskab faktisk er meget smukt. Derfor må mit råd til jer være – ruten er ikke afgørende – det er de naturoplevelser i sikkert får, når man for en gangs skyld oplever Danmark i gåtempo.

Danmark er smukkere end man tror…

Anonym

Mange tak for svaret… Så vil vi ikke prioritere ruten så nøje.
          Du eller andre herinde har dog ikke et specifikt bud på en mulig strækning (150-200 km), da vi tænker lidt på overnatningsmulighederne?
          Vi har tjekket friluftskortet mv., men finder det altså lidt begrænset med steder på sjælland 🙂
          Som før nævnt kan campingpladser indgå…

På forhånd tak

J.S.

At vandre i danmark er DEJLIGT!!!! noget der vil gøre jeres tur til en fed natur oplevelse er kort. 2 cm hærkort ,forsvaret bruger dem, og der er ALLE stier og små veje indtegnet
            samt højde på bakker. de kan købes i “Bog og Ide”

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account