Dette emne har 1 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 5 år, 7 måneder siden af Marcus Christensen.

• Forfatter

Hej alle
    Jeg vil gerne ud og lave noget frivilligt arbejde når jeg er færdig i gymnasiet om lidt over et år, men tænkte jeg gerne ville ud i godt tid med planlægning osv. Men jeg synes simpelhen det er så svært. Derfor ville jeg høre om der var nogle som havde nogle gode råd, kendte nogle gode organisationer osv. Helst så billigt som muligt 🙂 Andgående selve rejsen, så er jeg åben overfor det meste. Jeg vil gerne bare ud og opleve noget, og få et eventyr! Vil helst gerne noget med dyr, alt fra heste, til hunde, til aber osv. Men hvis I kender et super skønt program som ikke har noget med dyr at gøre, så er jeg også åben overfor det 🙂
    Håber I kan hjælpe med ovenstående
    // Melina

Hej Melina.

Jeg har rejst med Global Contact, hvor jeg først var i Myanmar på højskole og sidenhen i Filippinerne, hvor jeg dog arbejdede på et børnehjem. Men er ret sikker på at de også har muligheder for at arbejde med dyr. De har bl.a. også ture til Central- og Sydamerika og Afrika.

Mvh Marcus Christensen
    http://www.rygsækrejser.dk

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account