Dette emne er tomt.
-
ForfatterIndlæg
-
26. november 2015 kl. 6:24 #3657597Anne
Hej Backpackers.
Jeg har fået en lidt fjollet ide, men jeg er blevet rigtig hooked på den, så jeg ville høre om i har nogle erfaringer, ideer, tips osv. til min plan.
Jeg har tænkt over at cykle ned igennem Europa. Nærmere bestemt cykle fra Danmark ned igennem Tyskland og så over til Polen og derfra så ned igennem Østeuropa og så havne i Grækenland (forhåbentligt) til sidst. Derfra vil jeg så tage et fly, bus eller tog hjem til Danmark igen har jeg tænkt. Jeg har sabbatår, så jeg har al den tid jeg skal bruge for at gøre det. Jeg har tænkt mig at gøre det så billigt som muligt, og vil derfor gerne benytte mig af couchsurfing, hostels o.l. Og overvejer at tage eget telt med, og bruge det som overnatningsmulighed meget af tiden også.
Er der nogen af jer der har prøvet noget lignende eller har nogle erfaringer med “cykelferie” igennem Europa på nogen måde, så vil jeg meget gerne havde jeres råd.på forhånd mange tak
hilsen Anne
26. november 2015 kl. 23:57 #3657725MadsHej Anne
Det lyder godt nok vildt. Er du meget erfaren indenfor cykelsporten og hvor lang regner du med at cykle pr. dag? Har du facebook eller mail du kan kontaktes på? Lyder rigtig spændende!
Vh Mads
1. december 2015 kl. 9:41 #3658214AnneHej Mads
Jeg har ikke den store erfaring, kun fra Danmark, og alle ture på under en uge. Jeg er pt bosat i Kina og regner først med at tage afsted i starten af 2017, så jeg har tid til at få noget erfaring. Jeg har tænkt 100 km ca. Det kommer selvfølgelig an på vejret og alt sådan noget. Men som sagt har jeg masser af tid, og jeg vil gerne havde det sådan at når jeg kommer til et sted, kan jeg tillade mig at blive der et par dage hvis jeg har lyst, så har fsktisk ikke lagt en helt fast plan for langt jeg vil cykle pr. dag og sådan.
Tak tak, er også selv ret hooked på ideen!
Min mail er aswenzel@hotmail.com. Facebook er desværre udelukket, da jeg som sagt er bosat i Kina.Mange tak for svaret!
-
ForfatterIndlæg
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.