Dette emne er tomt.
-
ForfatterIndlæg
-
7. juni 2004 kl. 4:20 #3501173anjas
Hej
Vi skal måske til Cuba i juli.
Er der nogen det har erfaringer med billeje på Cuba? Er det nødvendigt at leje en bil for at komme rundt – og er det så bedst at leje den hjemmefra? Hvad koster det?Kan det ambefales at overnatte privat? Hvad koster det? Nogle steder der kan anbefales?
Hvordan er vejret i juli – regner det?
9. juni 2004 kl. 5:42 #3501181Ibarra@ofir.dkHej,
Det er DYRT atleje bil på Cuba, og det er MEGET sjovere at se Cuba sammen med cubanere. Man kommer hurtigt i kontakt med cubanerne, og de kender altid en der gerne vil leje sin bil ud (med eller uden chauffør) for 20 $ om dagen + benzin. Tag cubaneren med, han vil vise jer steder I ellers ikke vil finde, og I bliver inviteret med hjem hos familien. I KAN sagtens leje bil (de dyre) når I er kommet til Cuba.-
Ja, bo endelig privat..det er sjovt, billigere end på hotel, og cubanerne passer godt på jer. I skal regne med 18 – 20 $ pr. nat for 2 personer
Det er MEGET varmt i juli 35 grader, men når man bare har drikkevand med hele tiden, så er det fint. Det regner somme tider for fulde sejl, men så tager man bare badetøjet på og går ud i det, for det er dejligt varmt. Men I får rigeligt med sol i juli, husk faktor 30 cremen, solen står HØJT på himlen, så det er også godt med hat/kasket. Rigtig god tur, jeg skal selv derover i juli for 8. gang. Hilsen Annette
9. juni 2004 kl. 7:24 #3501184AnonymTak for dit svar 🙂
Jeg tror nu vi tager et andet sted hen og holder ferie, for jeg har hørt fra flere nu at det er tordenvéjr og regnvejr og meget fugtigt i juli og der er mulighed for orkan….jeg ville meget gerne derhen, men tror det hellere skal være på en anden årstid….9. juni 2004 kl. 7:26 #3501187anjasups
12. juni 2004 kl. 10:46 #3501203claus HansenEr det nemt at finde bungalows på stranden som man kan leje ?
-
ForfatterIndlæg
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.