Dette emne er tomt.

• Forfatter
     admin

Jeg kender ikke ovenstående firma eller ovennævnte læge. Fra Backpacker Planets side må vi advare mod at købe medicin uden at konsultere sin egen læge eller en anden anerkendt dansk klinik.

Vær meget forsigtig med indkøb af medicin – en fejl kan koste dig meget dyrt.

Venlige rejsehilsner

Kenneth Nielsen
      Travelmarket

hulle

Hej med jer
        Jeg har lige sparet 370 kr på mine malariapiller ved at få dem tilsendt fra Euromedicin. Min læge sagde, at jeg kunne få dem billigere på den måde og efter 6 dage var de i postkassen med et girokort. Så nu har jeg lige 370 kr ekstra til lommepenge.

hulle

Hej

Det er skam også min egen læge, jeg har konsulteret og jeg har ikke selv været i gang med at købe medicin. Min læge sendte recepten til det danske firma, Euromedicin, i stedet for til apoteket og det fungerede på samme måde – bare at det var billigere at få de samme malariapiller på den måde. Men tak for advarslen alligevel.

God rejselyst

Sanne

Hej
            Det er ikke kun malariapiller der er billigere via Euromedicin. Jeg har sparet mange penge på p-piller. Jeg skulle alligevel have dem til et år pga. rejsen og sparede over 200 kr på den måde 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account