Dette emne er tomt.
-
ForfatterIndlæg
-
25. december 2012 kl. 11:47 #3644257Jnielsen89
Hey
Jeg er en ung mand på 23 der har besluttet mig for at jeg gerne vil ud at backpacke til sommer.
Jeg regner med at skulle rejse alene og møde andre backpacker, så søger lidt råd om at måske kunne følges med nogen.
Min plan er at være afsted mindst en måned.
dog har jeg ikke helt besluttet om det skal være europa eller et andet sted.
Jeg trænger til at komme ud og få nogle rigtige gode oplevelser.
Jeg sætter stor pris på flotte natur områder.
Håber der er nogle der vil komme med indputs og egne erfaringer.På forhånd tak
mvh
Jacob26. december 2012 kl. 12:09 #3644260LeeHej Jacob
Vi er 3 piger og en fyr der skal på interrail trip her til sommer. Vores mål er at nå igennem ca. 12 i hele juli måned 2013, hvor vi vil starte mod østeuropa og derefter sydpå.
Hvis det kunne være noget for dig, er du velkommen til at joine os.Mvh. Lee
27. december 2012 kl. 1:24 #3644262TropelivHej Jacob,
For at kunne komme med relevante inputs, kunne det være rart at vide lidt mere om, hvad du søger? Har du f.eks. gjort dig nogle tanker om vejret på destinationen, prisniveauet osv.?
Er sikker på, at her er mange, som gerne vil hjælpe. Håber derfor, at du vil fortælle lidt mere om dine ønsker.
Vh
Peter,
Tropeliv.dk27. december 2012 kl. 6:25 #3644266JacobHey
Lee: Det lyder rigtigt spændende og har også selv overvejet interrail.
Kunne være spændende at hører lidt mere om jeres planer og om jer selv.Peter:
Jamen kunne godt tænke mig at komme ud og vandre lidt i nogle bjerg områder eller skov.
Men vil også gerne ind i nogle mindre landsbyer og oplever lidt af livet der.
Jeg siger dog heller ikke nej til at opleve nogle af stor byerne i europa.Vejret på destination tager jeg ikke så tungt. Jeg er vandt til at være ude og tilpasser mig hurtigt de forskellige klimaer.
Pris niveauet synes jeg der er lidt svært at sige noget om.
Er åben for det meste og pengene tænker jeg ikke så meget over27. december 2012 kl. 10:11 #3644272sonnypackerBliv medlem her og få gode hurtige råd af andre backpackers 🙂
http://www.facebook.com/BackpackersDanmark?ref=hl4. juni 2013 kl. 12:02 #3645480JohannaHej Jacob.
Jeg vil selv rigtig gerne afsted som backpacker med én eller flere rejsende.
Hvornår regner du med at tage afsted? Fundet ud af hvorhen?, Og hvor mange penge regner du med at tage med?
Jeg er ikke selv erfaren med backpacking, men er imødekommende og åben for nye ting. – det kommer man forhåbentlig langt med 😉
Vh. Johanna -
ForfatterIndlæg
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.