Dette emne er tomt.

• Forfatter
     Sj1980

Tænker du samme tanke som mig. . . at rejse sydpå, nærmere Spanien, Tenerife/Mallorca og søge arbejde? Søger én eller flere der er med på idéen, og følges ad. Har fået mange gode råd fra andre rejsende, at rejse derned, tage et par ugers ferie først, og gå fra sted til sted og søge, og komme i kontakt med folk.
      Er 28 år, uddannet frisør, frisk på at leve livet i den spasnke atmosfære. Har tidligere snakket med en italiensk pige om evt. at finde lejlighed sammen med andre rejsende, så man kommer i snak med flest mulige, og fra forskellige lande.
      Hvis du er lige så opsat på at leve drømmen ud, som jeg, så skriv endelig. . så kan vi planlæhhe noget sammen 🙂
      Mnage hilsner fra Sandie

Malene

Hej Sandie.
        Vi er to piger, der lidt går med samme tanke – kunne rigtig godt tænke os at komme lidt væk fra Danmark, og Spanien ville ikke være helt dårligt.
        Men er din tanke at tage derned og finde arbejde, eller ville du se om man kunne finde noget arbejde inden vi tager afsted?

Mvh. Signe og Malene.

Sj1980

Hej Signe og Marlene
          Super godt at høre fra jer. Det kunne være smadder godt at rejse sammen. Jeg har søgt adskillige netsider og jobs rundt omkring siden Oktober, og har også fået svar fra en del. Men har fået anbefalet simpelthen at rejse derned, booke en 10 dage – 14 dage på et billigt hotel, og bruge de dage til at gå ud og søge arbejde. De fleste arbejdsgivere vil helst at man kommer direkte, det er sjældent de ansætter folk, uden at ha mødt dem før, især jobs som bar,servering, pr osv.
          Så min idé er simpelthen at komme afsted hurtigst muligt, og komme i snak med folk. Tror det er den nemmeste måde at søge jobs. Men det skader selvfølgelig ikke at søge herhjemme fra stadig.

Min email er sandie_jensen@hotmail.com
          Håber at høre fra jer og lidt om jer selv. Så kan vi aftale nærmere der 🙂
          Knus Sandie

Malene

Okay..

Vi har kun små 4 uger til at tage afsted i, så hvis vi skal bruge 2 uger på at finde arbejde, er det nok de færreste der ønsker at ansætte os for 2 uger. Så vi ville kun tage afsted hvis vi havde noget inden vi tog afsted. Vi har kigget en del, men tror at du har ret i at det er lettest at finde noget når man kommer derned.
            Så tror vi bliver nødt til at lade den ligge her.

Mvh Signe og Malene.

Anonym

Hejsa

Ja, præcis, så kan jeg godt se det blir svært for jeg. De felste arbejdsgivere, vil helst at man binder sig til min. 3 mdr arbejde.
              Men i er ihvertfald altid velkommen til at skrive igen, hvis jeres situation ser anderledes ud. Nu har i min email.
              Ellers. . . prøv http://www.playawayabroad.com. . det er et engelsk selvskab for unge der, imod betaling, arrangerer ALT for jer som sommerarbejde, de fleste tilfælde 1 mdr af gangen. De sørger for arbejde, beboelse med andre, afrejse osv. . . har hørt de skulle være rigtig gode. Så det eneste i egt. selv skal finde ud af, er at komme til england. Men i kan læse alt om det inde på hjemmesiden.
              Vh. Sandie

Malene

Okay tusind tak for det.. må vi hellere lige chekke ud 🙂 Håber at du finder nogle du kan rejse afsted sammen med.

Mvh. Signe og Malene.

Telemarketing Spain

Som ansat i Telemarketing Spain, har du mulighed for at arbejde hjemmefra i Spanien på Spansk kontrakt og vilkår

Hjemmearbejds i Spanien med høj løn og stor frihed

Produkter du vil kunne tilbyde
                  Mobil abonnementer til den skarpeste pris, ingen binding, ingen oprettelses gebyr, første måned gratis, bedste dækning.
                  Salg af strøm fra danske vindmøller
                  Salg af Mobil, tv og bredbånd

Hjemmearbejdsplads / vi tilbyder dig
                  Vi sørger for systemer og emner
                  Vi sørger for du har den nødvendige produkt data
                  Vi tilbyder løbende salgs træning og sparring

Krav til ansættelse
                  Du har erfaring med telemarketing og gerne erfaring med B2C salg
                  Du vil kunne arbejde fast fra 10-17 hver dag
                  Du kan arbejde selvstændig og holde motivationen ved at arbejde hjemmefra
                  Du har egen bolig og adgang til en stabil internetforbindelse på min. 10/2mbit

Se mere her om job muligheder som salgskonsulent i Spanien her

https://www.telemarketingspain.dk/hjemmearbejdsplads-i-spanien

June Tabita

Disse indlæg er Skrevet for lang tid siden er annoncen stadig aktuel har planer om at rejse til Lissabon indenfor de næste 14 dage og jobbet, ja det er jeg med på☺😄😆😎

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account