Dette emne er tomt.

• Forfatter
     Skovlund12

Skal til Australien d. 9 Januar og skal afsted på et Working Holiday visum.

Nogen her der kan fortælle mig hvad der er den bedste løsning for mig både pris men også service mæssigt?

Har lidt indtrykket af at Alott er en dyr løsning, men er det korrekt?
      Nu sørger de jo for visum, bankkonto og det hele, men er det nemt selv at gøre hvis man har lidt mod på det? Er der penge at spare der?

Mvh. Niels Guldager

Conni

Kilroy er velrenommeret – du burde også prøve ved MyPlanet.dk (tidligere Australsk New Zealandsk Skandinavisk Venskabsforening)

Kis

Jeg har hørt meget godt om Alott. Ved ikke om de er dyrere, men man får en masse for pengene. God personlig service og en masse services på rejsen. Og et sikkerhedsnet, som jeg synes er godt at have. Men det er selvfølgelig op til en selv om det er det man har brug for, hvis man ikke har rejst før er det måske meget godt at have nogen man kan henvende sig til, hvis der opstår spørgsmål hen af vejen.

PL

Hejsa. Jeg står selv i samme situation alott vs. killroy og nu har myplanet også meldt sig på banen. Men indtil videre fører alott de virker som om de virkelig har styr på tingene og de hjælper dig 24-7 hvilket er noget jeg har brug for =tryghed!!

Tine-emilie

Hejsa.. Jeg er også i samme båd. Jeg kunne godt tænke mig at komme til OZ, men har ikke sparet så mange penge sammen, er der nogen som kender et godt sted hvor man kan blive cowgirl. Syntes det er svært, når man ikke kender nogle dernede 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account