Min søn vil gerne hjem fra New Delhi med Aeroflot en måned før planlagt. Han har kønt billet gennem Momondo og det tager de sig ikke af. Ved nogen, hvordan jeg får den ændret for ham?
Momondo er kun en søgemaskine, hvor man bliver sendt videre til det selskab som har den billigste billet.. Så du skal finde ud af, hvad selskab han er sendt videre til (det burde jo stå på bestillingsfakturen). Om billetten kan ændres afhænger også af det pågældende selskabs retningslinjer ift dette..
Tak for svar. Ja han flyver jo med Aeroflot, jeg kan bare ikke finde ud af, hvad jeg skal gøre. Skal jeg igennem et rejsebureau eller kan jeg selv gøre det over nettet? Når jeg googler Aeroflot kommer der bare nogle rejseselskaber op, som forhandler billetter. Han tegnede en ekstra “forsikring” der skulle gøre det muligt at ændre billetten, så det bør kunne lade sig gøre. Spørgsmålet er bare hvordan.
Flyselskabet har ingen betydning i din søns tilfælde.. Det kun hvis billetterne er bestilt direkte hos selskabet, at man kan kontakte dem ift ændringen.
Du SKAL finde selskabet, hvor han har købt billetterne.. Og kontakte dem ift ændringen/læse deres vejledning ift ændringer. Det er også gennem det selskab at forsikringen er.
Ved bestillingen må han have fået div informationer tilsendt (bl.a selskabets navn).. Så få ham til at sende de mails til dig.. Du får alligevel brug for bestillings nr osv.